سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا ابا صالح المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)

ای ماه گر شبی تو بیایی بخوابِ من***طالع شود به صبح امید آفتاب من

جانم به لب رسید و ندیدم شبابِ عمر***روزِ وصالِ توست بهار شبابِ من

در دادگاه عشق بپاداش هر گناه***کافی بود فراق تو جانا عذاب من

از عشق آتشین من و حُسن روی تو***دارد نشانه هر ورقی در کتاب من

یَابنَ الحَسَن چو می گذرد عمر با شتاب***زان رو بود براه وصالت شتاب من

ای فیض بخش جمله ذرات، از غمت***دلها بود خراب چو حال خراب من

مهر تو را به هستی عالم نمیدهم***این افتخار من بُوَد و انتخاب من


در آستان عشق تو چندیست روز و شب***می خوانمت زعجز و نگویی جواب من

عِصیان من ببخش که دَرکِ حضورِ تو*** نتوان،چو هست پرده عِصیان ،حجاب من

سر کرده ام بیاد تو من عمرو زین خوشم***کآسان بود بروز قیامت حساب من

منّت پذیر لطف تواَم گر پس از وفات***هم بگذری زراه وفا بر تُراب من

غیر از دقایقی که مؤید به یاد او***بر من گذشته است،چه باشد ثوابِ من

***

جمکران

لطفا در صورت کپی برداری منبع ذکر گردد ( شعر بنام شاعر ذکر گردد.)http://shaygan.parsiblog.com

شایگان



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/8/8 توسط ♥®♥شایگان
    

عکس