سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع مقدس

اینجا مرزو بوم هزار آفتاب است،سرزمین آبادانی ؛ از سبزینگی نخلستانهایش تا شنهای روان کویرش ، از دریای بیمثالش تا کوه های سر به فلک کشیده اش، همه و همه بوی مسلمانی و وطن پرستی میدهد و این شمیم شهیداست،شمیم از خود گذشتگی و انفاق جان ، که طعم زندگی را برای ما به ارمغان آورد تا اکنون لذت این آبادانی را بچشیم.

دیار ما دیار اجنبی ،دیار ی که زیر سلطه بیگانگان سر تعظیم فرود  آورد نیست،اینجا دیار اسلام و عشق و مردانگی است،دیار عیاران و مردان تاریخ و مظلومیت و شهادت است.

پهنه ی فراخ و گسترده ایران زمین با داشتن اقوام و ملل گوناگون،به مثابه انگشتری نایاب است که خالق منان با اعجازی بی نظیر،زیباترین و گرانبهاترین گوهر ها را چون لعل و در و مرجان در جای جای آن ودیعت نهاده و چشم هر بیننده ای را خیره ساخته است، هیچ کدام از این گوهرها به تنهایی ارزش و بهای لازم را ندارند و فقط مجموعه ترکیبی آن،چنین نادر و نایاب تلقی می شود.

شهید

گوشه گوشه این مرزوبوم مورد هجوم اجنبیان قرار گرفته است و هر بار این مردم غیور این سرزمین بو ده اند که دست اجنوی را از دامان سرزمین خداییشان قطع کردند و از ذره ذره خاک کشورشان پاسداری کرده اند.

کدام نقطه این سرزمین شهید تقدیم میهن و دین خود نکرده است؟ کدام مادر و کدام پدر ،داغ فرزند و جگر گوشه اش را در مناطق مرزی این سرزمین پاک ندیده است؟در کدام نقطه این سرزمین ،جانباز عزیزی نیست که هنوز درد ترکش و آثار جهاد حق علیه باطل را به عشق میهن و دیانتش تحمل نمیکند؟

گلزار شهدا

و هنوز هم ،همه آماده ایم...سینه هایمان را سپر کنیم...در برابر ظلم و استعمار...در برابر هر کسی که به خود اجازه دست درازی به مرز و بوم این کشور را بدهد...

ما ملت ستیزه جویی نیستیم اما...تا آخرین قطره خونمان از وطن و دینمان پاسداری میکنیم...

گلزار شهدا

امام خمینی رحمة الله علیه در جواب کسانی که در زمان جنگ از کمبودها و نواقص و فشار ها برای انجام عملیات جنگی سخن میگفتند میفرمود:

اگر آنها همه چیز  دارند؛شما  آدم دارید.(به روایت شهید /  کتاب امام و دفاع مقدس)

امام خمینی(ره)

و این واضح است که منظور حضرت امام خمینی رحمة الله علیه از آدم،عده نفرات و کمیت آنها نبود بلکه منظور ایشان کیفیت و قدرت دینی و عرفانی و رزمندگی نفرات بود.و براستی که همینگونه بود.از درجه داران ارشد گرفته تا نوجوانان پاک و غیور ،همه و همه آمده بودند تا دفاع کنند از دیانت و میهن و ناموس خود.آمده بودند ریشه ظلم را بخشکانند؛آمده بودند به وظیفه ملی و دینی خود عمل کنند و هراسی از امکانات و تسلیحات دشمن نداشتند.

 



نوشته شده در تاریخ شنبه 91/2/9 توسط ♥®♥شایگان
    

عکس