سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منبع : www.AsanDownload.com

 

در بعضی مواقع برای ما پیش آمده است که برای اجرای یک فایل ویدئویی و یا تماشای فیلمی که از اینترنت دانلود کرده اید. برای اجرای آن به مشکل برخورده باشید. همانگونه که میدانید مدیاپلیر پیش فرض ویندزو شما قادر به پخش انواع فایلهای تصویری و صدا نمی باشد. و شما مجبور هستید نرم افزار جانبی برای این کار بر روی سیستم خود نصب نمایید. این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد. امّا Codec چیست ؟ کلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor ( فشرده ساز / باز کننده فشردگی ) است : یعنی یک روتین نرم افزاری که ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده کرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی کامپیوتر از فشردگی خارج می نماید. K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC3, M4A, MP2, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP4) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack v7.50:
- پشتیبانی کامل و قابلیت پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری
- سازگاری کامل با انواع پلیرها معروف همچون Windows Media Player و...
- مجهز به کدکهای مختلف برای فرمتهای مختلف
- قابلیت نمایش زیر نویس فیلمها و سازگاری کامل با زبان فارسی
- قابلیت کار با فایل های زیرنویس و یا تبدیل آنها
- پخش موزیک و فایل های ویدیویی
- محیط کاربری جذاب
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- پشتیبانی کامل از فرمتهای دی وی دی
- نرم افزار بسیار کم حجم با قابلیتهای بسیار زیاد
- قابلیت بخش انواع فرمتهای WAV, MP3, MP3Pro,OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM, and
- حجم پائین نسبت به قابلیت های بالا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


طریقه فعالسازی :
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایلها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- قبل از نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
- در مرحله آخر می بایستی تیک مربوط به اجرای برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد.
- در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد. از محیط نرم افزار خارج شوید، لازم به ذکر است در برخی از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت کامل بسته نشده و آیکون آن در نوار وظیفه شما نمایان می شود و شما می بایستی با کلیک راست کردن بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نمایید.
- نرم افزار به صورت رایگان بوده و نیازی به کرک ندارد.

 قیمت: رایگان
 دانلود رایگان نرم افزار  - نسخه Mega مگا - 19.80 مگابایت | لینک کمکی 
 دانلود رایگان نرم افزار  - نسخه Full فول - 14.95 مگابایت | لینک کمکی
 دانلود رایگان نرم افزار  - نسخه Standard استاندارد - 11.15 مگابایت | لینک کمکی
 دانلود رایگان نرم افزار  - نسخه 64 بیتی - 8.50 مگابایت | لینک کمکی 
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com

 سایت سازنده
 لینک منبع



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90/5/6 توسط ♥®♥شایگان

مایکروسافت آفیس 2010 علاوه بر نرم افزار های حرفه ای که ارائه می دهد روش قدرتمند و جدیدی برای ارائه بهترین کار است .چه در محل کار شما، در خانه یا در مدرسه, کامپیوتر، مرورگر وب، و یا گوشی های هوشمند آفیس 2010 قابل استفاده است. توجه مخاطبان را به سوی خود جلب کنید و نحوه ارائه خواسته آنها را توسط ابزار حرفه ای در آفیس 2010 همراه با ایده های خود تلفیق کنید و ارائه ای عظیم و زیبا داشته باشید. مایکروسافت آفیس 2010 شامل نرم افزار های حرفه ای است که عبارتند از : Microsoft Word 2010 , Microsoft Access 2010, Microsoft Excel 2010, Microsoft PowerPoint 2010, Microsoft OneNote 2010, Microsoft Outlook 2010 , Microsoft Publisher 2010 و Microsoft Office Web Apps. نسخه 32بیت و نسخه 64 بیت به صورت جداگانه همراه با سریال نامبر و فایل فعال سازی قابل دانلود است.

Microsoft Office 2010 Professional Plus Retail Edition x86/x64 - دانلود آفیس 2010 با سریال نامبر و فعال ساز

 

Microsoft Office 2010 قدرتمندترین و جدیدترین راه ها را برای ارائه در محیط کار , خانه و مدرسه به شما هدیه می دهد. نتایج تحقیقات خود را به بهترین نحو ارائه کنید. با ابزار قدرتمند در مجموعه نرم افزار های کاربردی مایکروسافت به نام آفیس دیگر هیچ کم و کاستی در اتوماسیون اسناد خود نداشته باشید. شما می توانید بانک اطالاعاتی قوی از داده های خود بسازید. توسط نرم افزار صفحه گسترده اطلاعات خود را طبقه بندی کنید و با فرمول های موجود گزارشات لازم را تهیه و چاپ نمایید. در هنگام ارائه مستندات از نرم افزار پاور پوینت استفاده کنید و اسلاید های حرفه ای تهیه و عکس ها و فیلم های خود را همراه با نمودار در آن بگنجانید. با نرم افزار اوت لوک ایمیل های خود را مدیریت کنید و توسط قابلیت جستجوی آنی بین هزاران ایمیل در کمتر از 1 ثانیه جستجو انجام دهید. توسط نرم افزار ناشر مایکروسافت به انتشار اسناد خود در وب بپردازید و آنها را با استانداردهای مختلف بروز کنید. مجموعه نرم افزار های کاربردی مایکروسافت در بسته نرم افزاری آفیس 2010 هم اکنون در سایت شایگان رایگان در دسترس شماست. سایت دانلود رایگان امیدوار است از دانلود Microsoft Office Professional Plus 2010 لذت ببرید.

سیستم مورد نیاز جهت نصب و اجرای Microsoft Office Professional Plus 2010:

  • پردازنده : 1 گیگاهرتز
  • رم : 256 مگابایت جهت نصب و 512 مگابایت جهت فعال سازی و استفاده از تمامی امکانات از جمله جستجوی آنی در Outlook
  • فضای دیسک جهت نصب و استفاده : 3.5 گیگابایت
  • صفحه نمایش : رزولوشن حداقل 1024x768 یا بزرگتر
  • سیستم عامل : Windows XP SP3 , Windows 7 ,Windows Vista SP1,Windows Server 2003 SP2,Windows Server 2008 (32بیت و 64بیت)
  • MSXML 6.0 فقط برای نصب روی سیستم های 32-bit نیاز است.
  • کارت گرافیک : DirectX® 9.0c حداقل 64 MB
  • حداقل 2گیگاهرتز پردازنده جهت جستجوی صوتی در OneNote نیاز است.
  • حتما فایل Readme.txt را بعد از دانلود کامل بخوانید.

    دانلوددانلود رایگان نسخه 32 بیت (حجم : 653.84 مگابایت)
    دانلوددانلود رایگان نسخه 64 بیت (حجم : 722.29 مگابایت)
    رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
    سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

    Buy

  • به نقل از freedownload


نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/5/3 توسط ♥®♥شایگان

Babylon Pro 9.0.3 r12

این نرم افزار که پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است نسخه های قبلی آن را در تبیان گذاشته بودیم و اینک نسخه آخر آن را که البته تا این زمان آمده است را در اینجا قرار داده ایم تا دوستان ما بتوانند کلیه نیاز های خود را در زمینه ترجمه لغت را برطرف کنند. با استفاده از BABYLON شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید . این برنامه دارای 25 فرهنگ لغت عمومی در 50 زبان مختلف از جمله فارسی می باشد و برای فعال شدن تمامی زبان ها باید GLOSSARY های مربوط به هر زبان را جداگانه دانلود کنید.حاوی فرهنگ لغت هایی با بیش از 3 میلیون کلمه است. همچنین دارای مبدل واحد ها به یکدیگر ، روش صحیح تلفظ کلمات (با صدای مرد و زن)، اصلاح کننده ی کلمات نوشته شده از نظر املائی )غلط یابی به زبان های مختلف)و ... می باشد.

دانلود کرک نرم افزار



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90/4/30 توسط ♥®♥شایگان

 

حتمآ اسم این نرم را شنیده اید این یک نرم افزار قدرتمند است که یکی از رقیبهای بزرگ نرم افزاری برای دیگر چند رسانه ای های موجود در دنیای نرم افزار است که این نرم افزار توانسته رقابت خوبی را با دیگر همتاهای خود مانند : KM PLAYER ، M PLAYER ، JET AUDIO ، POWER DVDو ... داشته باشد
این نرم افزار با حجم بسیار کم و محیط بسیار زیبا در این نسخه توانسته قابلیت های زیادی را از خود نشان دهد از جمله :
•قابلیت پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری
•پشتیبانی کردن از فرمت های چون : MP3 ,OGG,WMA,WMV,MOV,MOEG-1,MPEG-2,MPEG-4- و...
•قابلیت پشتیبانی از فرمت های DVD ، VCD ، AUDIO CD
•قابلیت پشتیبانی از SATELLITE CARDS (DVB-S)
•دارای پوسته های متفاوت برای سلیقه های متفاوت
•امکان تغییر زبان آن به فارسی و پشتیبانی کردن از زیرنویس




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/4/29 توسط ♥®♥شایگان
    

عکس