سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پدر جان به سلامت...

شما چه عاشقانه جان نثار دین  و میهن کردید تا ما امروز آسوده زندگی کنیم .

عمری درد عشقبازی کشیدی و صبر پیشه کردی تا امشب که به لقای پروردگارت رسیدی...

پدر جان فراقت بس جانکاه و جانسوز است اما خوشا بحالت که آسوده و عاشقانه پر کشیدی به جایی که به آن تعلق داشتی...

جانت را فدای اسلام و دینت کردی و اکنون شهادت مبارکت باد...

پدر جان سلام ما را به آقا برسان و بگو گر چه گنهکاریم ولی به امید مهربانیهایش منتظر و چشم براه پشت پنجره انتظارمان نشسته ایم...

پدر جان به سلامت...التماس دعا...

خداوندا صبری به همسر بزرگوارشان که عمری خون دل کشیدند و صبر پیشه ساختند عنایت بفرما که ایشان اجری کمتر از آن جانباز اسلام ندارند.

پروردگارا تحملی در فقدان پدر به فرزندان زلالتر از رودشان عنایت فرما تا غم از دست دادن پدری نمونه و اسوه از خود گذشتگی را کمتر حس کنند .

تمام عمرت منتظر بودی تا برسد زمان پیوند آسمانیت، تو پیوند خوردی با آسمان و پیوند از ما زمینیها بریدی...خوشا بحالتان که عاشقانه بال گشودید و سرود رهایی خواندید در لقای پروردگار.

امشب جامه نو پوشیده ای و لباس جانبازیت را شهادت پوشیدی.ای بنده ی پسندیده خداوند شفاعتگر ما نزد پروردگار یکتا باش و ما را از دعای خیرت بی بهره مگذار که ما نیازمند آمرزش پروردگاریم.

در گذشت جانکاه و جانسوز سرباز اسلام و دین،جانباز از خود گذشته هشت سال دفاع مقدس،جناب آقای عباسعلی صادقی پدر معظم و معزز سرکار خانم فاطمه صادقی با اسم پیامرسانی(شاخه نبات)را به ایشان و خانواده محترمشان و تمامی مردم ایران اسلامی تسلیت عرض میکنم و برای داغدیدگان از خداوند متعال صبر جمیل خواستارم.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 91/2/17 توسط ♥®♥شایگان
    

عکس