سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا ابا صالح المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)

از گذشته های دور ، هر زمان که انسان دچار مشکل یا پریشانی خاطری میشد ،دست به دعا و نذر و نیاز بر میداشت.

این دعا و نذر و نیاز در میان تمامی اقوام و ادیان رایج و مرسوم بود و دعاهای هر فرد بنا بر ظرفیتش، مورد استجابت قرار میگرفت.

اما از زمان آغاز غیبت کبری تا کنون دعاهای افراد به گونه ای دیگر به استجابت میرسد.

خداوند متعال در تمامی اعصار گذشته ،از خلقت اولین انسان تاکنون ،زمین را بدون راهنما و هدایتگر نگذاشته است و همیشه حجتی که سرشار از خصایص نیکو و پسندیده یا به عبارتی انسانی کامل برای هدایت همنوعانش قرار داده است.

و اکنون در عصر ما این حجت خداوند که سرشار از خصوصیات نیک و پسنیده انسانیست ،امام حاضر ،حضرت مهدی صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف )است.

زمانی که ما به این فرستاده و حجت کامل و بی نقص خداوند متوسل میشویم و خواسته و نیاز خویش را با ایشان در میان میگذاریم ، با حکمت و تدبیری که خداوند متعال در وجود مبارک ایشان نهاده است ،تمام زوایا و ابعاد خواسته و حاجت ما را مورد بررسی دقیق قرار میدهند و با کمک و دعای خیرشان ما را در مسیر خواسته ها و زندگیمان یاری و مدد میکنند.

در صورتی که حاجت و خواسته ما  به زیان و ضرر ما بینجامد ایشان با قدرتی که خداوند در وجود مبارکشان قرار داده است ،به ما بینش و حکمتی القا میکنند تا با چشم و دیده ای بازتر به قضایا نگاه کنیم و راه خویش را جهت هر چه بهتر شدن زندگیمان با چشمانی تیز بینتر پیش گیریم.

باعث تاسف است که این روزها عده ای مشاهده میشوند که برای بر آورده شدن حاجات و نیازهایشان ،دست به دامان خرافات و سحر و جادو و رمل میشوند که این موضوع نه تنها آنها را از مقصود و هدف خیرشان باز میدارد بلکه آنها را به موهومات و پوچی و پستی سوق میدهد و آنها را از مسیر اصلیشان کاملا دور وپرت میکند.

در عصر ما دانشمندان و متفکران به این نتیجه رسیده اند که بالاترین قوانینی که بر دنیا حکومت میکند دو قانون جاذبه و قدرت تفکر است.

کسی منکر این موضوع نمیتواند باشد که قدرت تفکر و قانون جاذبه نقش مهمی در جهان ما ایفا میکنند اما،همیشه تفکر در مورد مسائل پیش رو ،نتیجه قابل قبولی در نتیجه ندارند.چه بسیار کسانی که از قدرت تفکر بالایی برخوردار بودند اما در مسایلی این تفکر چاره ساز نگردیده است و درنتیجه به مطلوب خویش دست نیافته اند.

ساختمانی چند طبقه را فرض کنید که تعداد زیادی در آن سکونت دارند.آنها برای مشاهده تصویری شفاف از تلویزیون نیاز به ارتباط بوسیله یک رشته سیم  با آنتن مرکزی دارند.حال اینکه برای دریافت تصاویر به صورت شفاف و نه بصورت برفکی و بی کیفیت ،نیاز به یک تقویت کننده داریم ،به این معنی که ارتباطی مستقیم بین تصویری با کیفیت و شفاف و تقویت کننده آنتن وجود دارد.

ما هم نیازمند تقویت کننده ای هستیم تا بکمک آن افکارمان را پرورش دهیم تا به نتیجه ای با کیفیت تر و مطلوبتر دست یابیم.

یا ابا صالح المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)

اکنون که دنیا منتظر ظهور منجی عالم بشریت حضرت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف )است و ایشان هنوز ظهور نکرده اند ،تمامی قوانین حاکم بر جهان از جمله جاذبه و تفکر ،حول محور ایشان میچرخد و ما باید برای رسیدن به خواسته هایمان از این محور و مدار فاصله نگیریم.

اگر در مسیر زندگی همیشه از ایشان یاری طلبیم و منتظری واقعی در رکابشان باشیم و در امور و گرفتاریهای زندگیمان به ایشان متوسل شویم برای ارتباطی بهتر و اثر بخشتر با پروردگار،  مطمئنا انرژی و قدرتی بی مثال ما را احاطه خواهد کرد که بر تمامی امور زندگیمان تاثیر گذار خواهد بود و به بیانی دیگر باعث انقلابی بزرگ در وجودمان خواهد شد که سعادتمندی دو دنیا را برایمان به ارمغان خواهد آورد.

انسان به چه قیمتی حاضر است از این چشمه زلال سعادت؛این انرژی و قدرت والا و خدایی چشم پوشی کند و دل به انرژی هایی بسپارد که قادر به کنترل و اثر بخشی بر خود هم نیستند.




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/2/11 توسط ♥®♥شایگان
    

عکس