• وبلاگ : شايگان♥®♥
  • يادداشت : امنيت رواني کودک.
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • پارسي يار : 11 علاقه ، 4 نظر
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام
    مطلب خوب و خواندني شما را خواندم.با تشکر از زحماتتون
    + جنبش اينترنتي پيامبررحمت 

    بسم الله الرحمن الرحيم

    يرِيدُونَ لِيطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ «الصف/8» آنان مي خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند؛ ولي خدا نور خود را کامل مي کند هر چند کافران خوش نداشته باشند!

    دست پليد دشمنان اسلام بار ديگر با اهانت هاي مکرر به پيامبر اعظم صل الله عليه و آله و سلم کينه عميق خود را آشکار ساخته و با اقدامي جنون آميز و نفرت انگيز خشم مجموعه هاي خبيث صهيونيستي را از تلالو روز افزون اسلام و قرآن در جهان کنوني نشان داد است.

    گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي سفيران نور جهت ابراز ارادت به مقام شامخ حضرت ختمي مرتبت صلي الله عليه و آله و اعتراض به اينگونه اقدامات وحشيانه اقدام به راه اندازي جنبش اينترنتي پيامبر رحمت صلي الله عليه و آله و سلم کرده است.

    از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي و گروه هاي اينترنتي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي"جنبش اينترنتي پيامبر رحمت" در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را ياري فرمايند.

    ضمنا جهت اطلاع کاربران اينترنتي از راه اندازي جنبش ممنون خواهيم بود از طرق مختلف همچون ارسال ايميل ، نظر در وبلاگ ها و سايتها ، ايجاد موضوع در انجمن ها و ..... گروه اينترنتي رهروان ولايت را همراهي فرمائيد.

    گفتني است، علاقه‌مندان به شرکت در اين جنبش اينترنتي و دريافت کد و لوگوي اين جنبش مي‌توانند به پايگاه اينترنتي اين جنبش به نشاني www.jonbeshnet.ir يا وبلاگ گروهي سفيران نور www.safiran12.ir مراجعه فرمايند. و پس از قرار دادن لوگوهاي جنبش در بخش نظرات اطلاع دهند تا لينک وبلاگ يا سايتشان در ليست پايگاه هاي شرکت کننده در جنبش اينترنتي پيامبر رحمت لينک و اطلاع رساني شود.

    التماس دعا

    + مجله شبانه باشگاه خبرنگاران 

    با سلام
    مطلب شما در بخش وبلاگستان مجله شبانه باشگاه خبرنگاران لينک شد. در صورت تمايل باشگاه شبانه را به پيوندهاي خود اضافه کرده و از طريق ايميل باشگاه به ما اطلاع دهيد تا ما نيز شما را به پيوندهاي سايت اضافه کنيم.
    http://www.yjc.ir/fa/list/10/95

    اگراطراف خود را نظاره گر باشيم جهان دور و بر خود را بر اين اساس مي بابيم که همه اش در راستاي نشاط و سرور بخشي به روح و جان آدمي است و در هر زماني انسان را به اين سوق مي دهند که از کسالت و تنبلي بدرآيد.
    شاد بودن و شاد زيستن را از ديدگاه دين مبين اسلام و راهبران وراهنمايان بسوي حق و حقيقت به نظاره بنشينيم و ببينيم ، تا چه اندازه در اين مورد سفارش شده است؟ چه سفارشاتي در اين راستا بيان فرموده اند تا چگونه در زندگي فردي و اجتماعي خود نشاط داشته باشيم ؟
    ادامه مطلب...



    بسم الله الرحمن الرحيم
    سلام دوست من خسته نباشي خيلي وقت بود سرنزده بودم بهتون عذر ميخوام با مطلبي با عنوان
    بروز راسني شده ام خوشحال ميشم بهم سر بزنيد.منتظر حضور گرمتون هستم و ممنون ميشم از دوستانتون هم براي مطالعه ي اين مطلب دعوت كنين. با سپاس فراوان. راستي دوست من جزء لينك هاي مني

    باسلام

    حرف دل سفير درباره ي اعتقادات پوچ و غلط بعضيها

    اگه دوست داشتي بخوني يه سري به وبلاگم بزن،دوست دارم هر هفته در اين مورد بنويسم.

    ممنون/

    باسلام

    حرف دل سفير درباره ي اعتقادات پوچ و غلط بعضيها

    اگه دوست داشتي بخوني يه سري به وبلاگم بزن،دوست دارم هر هفته در اين مورد بنويسم.

    ممنون/

    بسيار عالي بود خدا خيرتون بده

    يک خبر مستند،فوري و مهم!+ تصاوير؛

    پيش فروش دامن هاي مردانه آغاز شد

    براي اطلاع بيشتر به آدرس

    http://serat.mihanblog.com/post/179

    مراجعه بفرماييد.

    در ضمن براي تقديم مطالب به روزتر و مفيدتر ما را با

    نظرات سازنده خود مهمان نماييد.