• وبلاگ : شايگان♥®♥
  • يادداشت : کِي پرده غيبت بِدَري...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • پارسي يار : 9 علاقه ، 6 نظر
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + جنبش پيامبر رحمت ص 

    بسم الله الرحمن الرحيم

    يرِيدُونَ لِيطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ «الصف/8» آنان مي خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند؛ ولي خدا نور خود را کامل مي کند هر چند کافران خوش نداشته باشند!

    دست پليد دشمنان اسلام بار ديگر با اهانت هاي مکرر به پيامبر اعظم صل الله عليه و آله و سلم کينه عميق خود را آشکار ساخته و با اقدامي جنون آميز و نفرت انگيز خشم مجموعه هاي خبيث صهيونيستي را از تلالو روز افزون اسلام و قرآن در جهان کنوني نشان داد است.

    گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي سفيران نور جهت ابراز ارادت به مقام شامخ حضرت ختمي مرتبت صلي الله عليه و آله و اعتراض به اينگونه اقدامات وحشيانه اقدام به راه اندازي جنبش اينترنتي پيامبر رحمت صلي الله عليه و آله و سلم کرده است.

    از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي و گروه هاي اينترنتي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي"جنبش اينترنتي پيامبر رحمت" در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را ياري فرمايند.

    ضمنا جهت اطلاع کاربران اينترنتي از راه اندازي جنبش ممنون خواهيم بود از طرق مختلف همچون ارسال ايميل ، نظر در وبلاگ ها و سايتها ، ايجاد موضوع در انجمن ها و ..... گروه اينترنتي رهروان ولايت را همراهي فرمائيد.

    گفتني است، علاقه‌مندان به شرکت در اين جنبش اينترنتي و دريافت کد و لوگوي اين جنبش مي‌توانند به پايگاه اينترنتي اين جنبش به نشاني www.jonbeshnet.ir يا وبلاگ گروهي سفيران نور www.safiran12.ir مراجعه فرمايند. و پس از قرار دادن لوگوهاي جنبش در بخش نظرات اطلاع دهند تا لينک وبلاگ يا سايتشان در ليست پايگاه هاي شرکت کننده در جنبش اينترنتي پيامبر رحمت لينک و اطلاع رساني شود.

    التماس دعا