سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید ملى و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانى

و اما نشانه های تمدن چیست؟ یکی از تمدنهایی که زبانزد خاص و عام است ،تمدن مصر و نماد آن اهرام مصر است که هزاران نفر فقط در پیریزیهای این اهرام قربانی شده اند تا امروز بگویند تمدن مصر سربلند است.

و تمدن عظیم دیگر ،تمدن بزرگ چین است و نماد آن مطمئنا دیوار بزرگ چین است که هر جا مصالح کم بوده است ،انسانی را در نقش یک آجر در دیوار جای میداده اند،تا اگر توان کار نداشته است ، لااقل جرز دیواری را پر کرده باشد.

و تمدن آمریکایی چیست؟

تعریف ساده ای دارد ، تروریسم را بهانه میکنند ،لشکر میکِشند، به خاک و خون میکِشند، نفت و ثروت مملکت مورد هجوم قرار گرفته را باز هم میکِشند و بالاخره آن کشور را به زیر سلطه خود میکشند.

و این میشود فرهنگ یک ملت پیشرفته و دموکراتیک که فقط دم از فرهنگ وحقوق بشر میزند.

و اکنون وعده خداوند در حال تحقق است و تمدن اسلامی هر لحظه در حال پیشرفت و گسترش است ، عصر تمدنهای دروغین رو به انحطاط میرود ، تمدنهایی که از فریبکاری و دروغ و خونریزی و جنایتکاری و برده داری و استعمار گری پا گرفته اند؛ اکنون  بنیادشان که نیرنگ و فریب است،برای بشریت آشکار شده است و بشریت متوجه شده است که راه نجات پیروی از اسلام است.

و کشور عزیزمان ایران ، که همیشه پیشرو در تمدن اسلامی بوده و هست هر روز پله های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر میگذارد تا الگویی نه تنها برای کشورهای اسلامی دیگر بلکه برای تمام بشریت باشد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی؛ امسال را سال تولید ملى و حمایت از کار و سرمایه ایرانى نامیدند تا بر این ادعا صحّه بگذارند که با تمام تحریمهای انجام شده از طرف استعمارگران و استثمارگران غرب و شرق؛ ایران اسلامی و اسلام؛ در تمامی عرصه ها در حال پیشرفت و ترقیست و در ببیشتر زمینه ها به  خودکفایی کامل دست پیدا کرده است.


اساس پیشرفتهای اسلامی این آیه شریفه است:

( ادْعُ إِلى سَبیلِ رَبِّکَ بِالْحِکْمَةِ وَ الْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَ جادِلْهُمْ بِالَّتى هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبیلِهِ وَ هُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدین) .( [310])

«با حکمت و اندرز نیکو، به راه پروردگارت دعوت نما، و با آنها به روشى که نیکوتر است، استدلال و مناظره کن، پروردگارت، از هر کسى بهتر مى داند چه کسى از راه او گمراه شده است، و او به هدایت یافتگان داناتر است».

و وعده خداوند به جهانی شدن اسلام :

( وَ رَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فى دینِ اللَّهِ أَفْواجاً) ( [311]).
«و مى بینى مردم گروه گروه وارد دین خدا مى شوند».

 




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91/1/3 توسط ♥®♥شایگان
    

عکس